2010. január 29., péntek

itt a hétvége

Ma reggel még úgy tűnt hogy ma nem lesz semmi különös és nem csinálunk semmit de...még reggel csörgött a telefon és Peti kiment apuékhoz Biára én, meg rendet tettem és még a szekrényeket is rendbe tettem. Utána levittem Boncát sétálni utána játszottam kicsit.Peti délután jött haza és mentünk is az Achanba,jól bevásároltunk de ahogy ismerem magunkat holnap is megyünk még ha nem is kell venni semmit.
kis rutin::))
Mikor haza értünk meg csináltuk a holnapi ebédet, én utána elmosogattam és megvacsiztunk most meg nézzük a Fegyverneper címu filmet..
Szerintem amilyen fáradt vagyok a végét úgyis elalszom. hihi
Nagyon szép estét és jó pihenést, itt a hétvége így,mindenkinek szép hétvégét kívánok!!,
puszi

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.