2009. augusztus 1., szombat

Bambusz







Ma volt nálam Anikó, még reggel jött és ahogy bejött az ajtón mondtam is neki,hogy csak este engedem haza mert meleg van. Szóval jó volt a mai nap, kaptam ajándékot is Szerencse bambuszt....és nagyon szép köszönöm neked Anikó.:D
Le is fényképeztem......és be is raktam megmutattni . :P
Én meg fel fedeztem hogy, jönnek ki a frissen elültetett virág magok... aminek neve Bársony virág és a másik is szépen fejlődik annak nem tudom a nevét de, futó növény pár nap és rakhatom ki a helyére őket.. róluk is csináltam képet:P
Na megyek, mert már kifolyik a szemem annyira kinéztem, mert alig találtam meg a képeket. :$Jó éjt mindenkinek:)

4 megjegyzés:

cinci írta...

Szia Rékamanó
nagyon szép a bambusz,amit kaptál,nekem is van.
A bársony virágot nem ismerem,majd muti meg közelebbről is:)

Rékamanó írta...

Szia Cinci:)
Hát persze,hogy megmutatom a bársony virágot csak nőjön meg:)
puszi

tinacska írta...

Szia Réka!
Szépek a virágok.A bambusz is,én is szeretnék ilyent.

Rékamanó írta...

Szia Tina:)Remélem ezek meg is maradnak nekem,és a bambusz meg szerencsét hoz:)
Majd szaporítani is fogom...

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.