2009. augusztus 27., csütörtök

Dinnyés

Ma 4-kor ébresztett az óra,Peti ment Dinnyésre Balázshoz így tegnap este bekötöztük a kezét és a lábát,hogy baj ne érje mert még nem gyógyult meg és csináltunk neki uzsonnát is.:)Éjjel 1 óra korül arra ébredtem fel,hogy remeg a kezem és egy alkalommal alig bírtam visszaforgás, így miután sikerült kimentem a diazupámért és beadtam magamnak.Peti fel ébredt mert ilyenkor automatikusan kiabálok,hogy gond van és megsimogatott és aludt tovább.Na ma reggel csörög az ébresztő felkeltem és csináltam kv-t és felkeltettem ŐT is.De aki ismeri Petit az tudja,hogy nehezem kell fel éppen ezért keltünk 4-kor,hogy Ő már tuti fent legyen 5-kor mert akkor indult a vonathoz,ami 6:43-kor indult.:)Én miután elindult itthonról, lefürödtem és levittem Bonnit sétálni és utána adtam neki reggelit és kimentem meglocsolni a virágokat.Aztán leültem ide, beszéltem Katkával és akkor megint elkezdődőt a remegés,hmm gyorsan vettem be nyugtatott és ma se csinálok semmit,mert félő,hogy kiejtek mindent a kezemből vagy eldobom ha jön a remegés mert akkor rohanás van az ágyhoz.:(

3 megjegyzés:

tinacska írta...

4-kor én is fent voltam,de akkor fordultam még egyet és aludtam tovább,minden elismerésem a tied,hogy magadhoz tudsz akkor térni.Vigyázz magadra.

Rékamanó írta...

Köszi szépen én ilyen vagyok vissza feküdhettem volna de az rosszabb lett volna...A terv mára takarítás lett volna de..így nem állok neki:)Ma is pihenés van, és teljes nyugalom stressz nélkül..:) Köszönöm,hogy aggódsz értem, puszi neked...

Rékamanó írta...

Na és a G,A-már rendszeresen mutatja hogy mikor és hányszor jössz hozzám.látogatni:))

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.