2009. augusztus 30., vasárnap

eső


Tegnap:Miután Petit haza hozta anyu, kicsit később már indultunk is ki a Budaörsi napokra nagyon hideg volt és én amúgy is fázós vagyok.Hát már majdnem ott voltunk mikor is elkezdet szakadni az eső és feltámadt a szél.Kínunkba már nevetünk,hogy csak mi járhatunk így,megbeszéltük,hogy vissza fordulunk és haza megyünk.Már mentünk haza és Peti kezéből meg az ernyőt is kitépte a szél, mikor haza értünk csináltam finom meleg teát és bebújtam a takaró alá.Rázott a hideg annyira fáztam és úgy éreztem,hogy a szám is lila lett,ami valószínű.Ma is lehetne menni de... Peti horgász versenyen van.

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.