2009. augusztus 17., hétfő

gyorssssan.


Ma reggel már 5 kor csörgött az ébresztő,hisz hétfő van...de igazából ma semmi dolgom sincsen.:)) Na persze azt amit pár hete kezdtem el megcsinálni, be kéne fejezem, de az az igazság nincs hozzá kedvem. :S
Pedig szép lesz..... ;) ;)
Petivel még reggel átmentünk az auchanba, és bevásároltunk igaz nem sok minden kellet de a megszokás......utána Peti már indult is Pestre a nagyihoz, és utána találkozik egy ismerősével akivel mennek usziba.Így egész nap enyém a gép...:):)Most tekertem le 2km-t de,,úgy éreztem hogy ez most nem lesz jó, így abbahagytam nehogy itt esek össze és egyedül vagyok..Nem rég hívott Peti és elmondtam neki,mi is történt és Ő is azt mondta inkább, pihenjek kicsit majd ha haza jön akkor folytathatom. És hozza haza azt a szőnyeget amit én csináltam. :P :P :P
ááá...., már várom, hogy este legyen és láthassam az én munkámat ki is nézem a helyét gyorssssan...
puszi mindenkinek..:):)

2 megjegyzés:

cinci írta...

..és ugye meg mutatod???
Én is kíváncsi vagyok..
Szia...remélem jól alszol..

Rékamanó írta...

Szia:)
Hát persze,hogy megmutatom...rakok is fel róla képet... :) Puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.