2009. augusztus 31., hétfő

Horgász a pácban..


Tegnap este jött haza Peti sok halat fogott de, egyet sem hozott haza sajnos képet nem tudott csinálni....Mert a telefon megadta magát,egész este csak mesélt és mivel nem tudott csinálni képet így lerajzolta a helyet ahol horgásztak...Peti, Jani,Tomi és az apám na és persze még sok mindenki... :D: Az egész tó tele volt kis apró nád szigetekkel,és ezek körbe hálózták az egész tavat mint egy útvesztő.A stéget is ilyen kis szigeteken voltak és azokból is sok volt,egy ilyen szigeten nem akarok hazudni de..kb:3 stég lehetett és kettesével horgászhattak és a Jani,meg Tomi külön voltak egy másik ilyen, szigeten és Peti azt mesélte a nádastól nem is látta őket...:)) Biztos jó élmeny volt, a verseny után még maradhattak volna csak úgy jutalomból amíg kedvük tartja de..... mint tegnap leírtam valaki haza akart menni pedig a kicsi csapat fele még maradt volna.



MA:
Meg nem tudom miért de nem érzem magam jól,reggel neki álltam pakolni és egyszer csak egy szúró érzés megint rám tört, nem kell mondani meg ijedtem, így úgy döntődtem megint 3-nap diéta, és sok pihenés szigorúan. De azért elkísértem Petit az auchanba, és bevásároltunk haza jöttünk Ő leült ide és én gondoltam addig rendet rakok gyorsan de... rám lett szólva hogy maradjak nyugton már kicsit na....:))
DÉLUTÁN:
Egész délután feküdtem és pihentem,de még most se vagyok valami jól,na de..... ezt leszámítva ez egy jó nap. ;)
jó éjt.....

2 megjegyzés:

cinci írta...

Remélem már jobban vagy ugye????

A Petivel miért nem mentél el a horgász versenyre,egy kis kikapcsolódás neked is jót tett volna...
Szia,és nyugodt álmokat...

Rékamanó írta...

Szia Cinci! :)

Ma már kicsit jobb de még nem az igazi,tegnap még lázat is mértem de... nem vagyok lázas.:)
A versenyre meg nem akartam menni,meg nem is éreztem magam jól.
Legyen szép napod,puszii.:))

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.