2009. augusztus 3., hétfő

fél7 van

Ma reggel már hajnalban felevett a fene és csak forgolódtam, és minden félén kezdtem gondolkodni aztán már csak azt vettem észre, hogy hát kimentem az erkélyre és meg locsoltam a virágokat.:) Azután jött petinek az ébresztő, vittem neki fincsi kv-t és miután magunkhoz tértünk lementem, Boncával gyorsan amíg nincs olyan meleg...
Fel jöttünk és mondtam jobb lenne még most elmenni a boltba, de....... Petinek nagyon fájt a lába és vett be gyógyszert és megvártuk míg hatni kezd, és már ott volt hogy 10 óra hát neki vágtunk.
Már jöttünk haza és ép a pénztárnál álltunk mikor is, Peti azt mondta" na most hatott de jó... kifele találkoztunk Timivel és mivel rég találkoztunk,így kicsit ott maratunk nála és beszélgetünk minden féléről de a két rosszcsont eb volt a fő témánk.
Haza jöttünk és neki álltunk főzni vagyis Peti, én meg Boncát fürdettem meg aztán leültünk a gép hez.Kicsit később Petivel visszamentünk Timihez és ha már ott vagyunk bementünk megint az auchanba... Délután én már kész voltam annyira fájt a bokám hát lefeküdtem, és felpolcoltam mert be is van dagadva.:(
Ja és lányok nem kell aggódni, itt vagyok nem tüntem el....csak ez a nap most ilyen:) Jó éjt......

6 megjegyzés:

cinci írta...

Akkor ma nagyon sűrű napod volt...
..és Peti mit főzött??
Remélem ma éjszaka tudsz aludni...
Szép álmokat.

tinacska írta...

Jó mozgalmas napotok volt.A melegtől dagad a te lábad is?
Mit főztetek?Kérek ötleteket,nekem is kellene valamit ma főznöm.
Pusza

Rékamanó írta...

Szia Cinci:)
Igen mozgalmas egy nap volt az igaz,Peti nyaklevest főzött:)Hogy az éjjel tudtam-e aludni hát megint fent voltam... puszi:)
Szép napot neked
puszi:)

Rékamanó írta...

Szia Tina!
Sajnos nem a melegtől hanem,a műtétem dagadt meg,de egy jó kiadós pihenés kellett neki és ma már kicsit jobb.
Nagyon szép napod legyen..:)
Vigyázz magadra puszi

tinacska írta...

Szia Réka!
Sajnálom.Remélem már jobban vagy.Puszika

Rékamanó írta...

Szia Tina!
Hát fogjuk rá,hogy igen a lábam már megnyugodott.

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.