2009. augusztus 15., szombat

Séta Bonival..


Reggel megyek le,sétálni és volt egy olyan érzésem,hogy nem a megszokott úton kell menünk,hát elindultam az ellenkező irányba.Mikor hátra értünk és láttam,hogy nincs senki beljebb mentem és Bon már-már jól érezte magát amikor is felfigyeltem két kutyára.A két kutya nem kímélték volna Bonit ha nem lettek volna pórázon.Persze az én kicsi Boncát se kel félteni, de ő mindig pórázon van...sajnos kivéve a lakást mert az az ő birodalma.:)Na de el is kanyarodtam a történettől,a kutyák tulajdonosa vagyis aki ott volt velük nagy nehezen leültette őket, és azt várta, hogy én elmegyek ,de azt várhatta bizony mert nem csak az övéké a tér. Azt is hallottam,hogy valamit nagyon morog az orra alatt..Hát ez nem szép!!! Kicsit később Bon már fel akart jönni, és jöttünk is volna ha.....na mindegy fel jöttünk dühöngtem egy sort és neki álltam takarítani, délután meg kimegyek megint az erkélyre... és az is lehet hogy megint aludni is fogok.:D:
Ma Peti fog főzzzni,Bolognait... nyam-nyammmm

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.