2009. augusztus 4., kedd

Vihar....

Tegnap éjjel megint felébredtem arra, hogy kint villámlik és esik az eső is pár órát megint csak fent voltam de most vissza tudtam aludni. 8:30 kőrül keltünk és már azt hallottam,hogy Peti azt mondja hozol kv-t....... hát persze:) Na felkeltem és kimentem a konyhába, és csináltam kv-t miután lefőtt bevittem és meg kv-k aztán meglocsoltam a virágot és lementem Bonival sétálni elvezte, hogy nincs meleg de most a szél. ááá...:) Hát miután csak -csak mentünk egy kicsi kört félméntűn és Peti már ment is Pestre a nagyihoz... én meg elpakoltam és most itt ülök.:)De ma mosni is kell meg minden ilyen baromság.....na de csak kiszorítok annyi időt,hogy ma játszani is tudjak egy kicsit.:)

Délután:
Peti mikor haza jött elmentünk, az auchanba gyorsan meg is jártuk hál ég mert voltak ilyen apró remegések, és láb zsibbadás is ami figyelmeztet hogy lesz valami még itt.Ezek a kéz remegések most egész nap van a láb zsibbadás csak az auchanba volt.:( Ezeket az apró kézremegéseket, már kezdem megszokni csak hát... rossz:( Késő délután azért letekertem még úgy 11km-t hát egész jó volt azt kell mondjam..:)) Jó éjt mindenkinek,álmodjatok szépet:) puszi

2 megjegyzés:

tinacska írta...

szia Réka!
Én is átéltem ezt tegnap.Ma egész jó idő volt de.Borult volt ,csak most megint tombol a meleg.Pedig kezdtem örülni.szép napot.puszika

Rékamanó írta...

Szia Tina!
Hát ezt az időt érzem, és ilyenkor remeg a kezem, de most még csak jelzés szinten hogy lesz itt még valami.Jó éjt neked puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.