2009. augusztus 8., szombat

Reggel van már.. ááá


Megint itt a szombat, és ma egyedül vagyok na és már a takarításon is túl vagyok. Boncát már ki is fésültem és csináltam neki egy kis frizurát is olyan édes... Le is fényképezem, és majd fel rakom nektek...:))
Peti ma kiment Biára, de most csak horgászni legalábbis ez volt a terv... este ha haza jön minden kiderül. hurááá:)
Amikor kint voltam Veráéknál, csináltam képet a kicsi Annáról nagyon aranyos rakok fel egy párat nektek.... :$
Cinci, Zoli! Jó pihenést nektek remélem,kipihenitek magatokat megérdemlitek . puszi:)
Ma 20km lefogok tekerek, ez a mai célom......
Tegnap délután, kaptam a tippet
köszönöm !!!!! ;)

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.