2009. augusztus 2., vasárnap

Ébresztő

Szép reggelt... hoztam finom kv-t is.:)
ki kér????
Ma egész jól aludtam, nem ébredtem fel a meleg miatt sem de már 7 előtt felevett a fene, hát kimentem és akartam volna csinálni kv-t de akkor láttam hogy, főzni kell mit sem volt tenni neki álltam:P Addig elmosogattam és utána vittem be Petinek kv-t......
Aztán felkeltünk, Peti ide ült és megnézte a menetrendet hogy mikor is indul Biára a busz..és utána lementünk ő ment balra én és Bon jobra :)
Na én meg ahogy ide ültem kicsi meglepi ért itt járt a kicsi Anna és persze anyukája is puszi nektek(L)
Valami miatt nem tudok hozád bemeni Cinci :S
Anikó remélem értékeled az ajándékom, ja és ma meg csinálom amit ígértem:P

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.