2009. augusztus 16., vasárnap

SMS

Ma reggel még nem tudtam, hogy neki fogok állni a takarításnak nem is úgy indult a nap. Anikó reggel küldőt SMS hogy ma otthon van, gondoltam akkor megcsörgetem őt.Peti átment az auchanba és én miközben már neki láttam rendet rakni, és egy hirtelen gondolat és már a telefon a kezembe is volt,felhívtam Anikót... :P
Délelőtt még ablak pucolás is volt,meg úgy minden cm-t, kitakarítottam de evvel még nincs vége csak elfáradtam , és így is elmaradt a mai 2x 5km amit lekellet volna takarni. De miután Peti meg csinálta a bicikliét, és kipróbálta elmentünk sétálni és vittük Bonnit is ő neki nagyon tetszett,hiszen ujj volt minden szag mert arra még ő sohasem járt.... Délután pihentem volna, mert megint bedurant a vádlim és fáj nagyon a műtét de..sejnos nem tudtam pihentetni.:( Na majd lefekvésnél felpolcolom és befáslizom.

4 megjegyzés:

cinci írta...

Rékamanó
Látom elirigyelted tőlem az ablakpucolást:)

Jobbulást kívánok neked...
Remélem reggelre meg gyógyul...
Puszi

Rékamanó írta...

Szia Cinci:)
Hát unatkoztam és ha ideges vagyok, takarítanom kell.Köszi a lábam mára már jobb:):) Puszii

tinacska írta...

remélem sikerült megpihentetni a lábadat,puszika

Rékamanó írta...

Szia Tina:)
Igen már nincs annyira megdagadva,de biztos ami biztos ma is pihentettem:)Puszi neked, és finomat főz ám....

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.