2009. augusztus 2., vasárnap

egy kis....


Hoztam nektek egy kis hűsítőt nagyon meleg van.....alig lehet kibírni ááá....ordítani tudnék
Bonca is behúzódott a lakás leghűvösebb részébe már amennyire ott hűvös lehet, de már fürdőt is egy párszor.

Délután:
Most voltam lent bonival, Bonival hát ilyen gyors már rég volt a drága és ahogy felértem és bejöttem a szobába és már csörgőtt a kaputelefon. Az én telcsim meg lemerült annyit telefonáltam ma:) A meleg elemére jó nap volt a mai...Na a lényeg Peti haza jött, ő csöngetett és most élmenybeszámoló ....

4 megjegyzés:

tinacska írta...

Szia Réka!
Köszi a frissitőt.Tényleg nagyon meleg van.Jó volna már egy kis hüvi.Tarts ki.Puszi

Rékamanó írta...

Szia!
Hát egy kis hűvös jó lenne már mert ez kibírhatatlan....

tinacska írta...

Nálunk volt az éjszaka vihar.Lehült a levegő valamennyire.Nálatok???

Rékamanó írta...

Szia!
Nálunk nem volt.:(

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.