2009. augusztus 15., szombat

:D:


Hát ma lusta vagyok mindenre,de gondoltam azért délután letekertem a napi 5km-t, 3km-t le is tekertem mikor is cs csörgött a telefon. :D: Kellemes meglepetés,egy nem várt telefon egy jó baráttól köszönöm neked Zoli!!!! :D örültem neki....
..,,..,,.....
Így egy kis pihenőm volt kb: 11 perc legalább de ......aztán még 2km-t tekertem..:P
Utána meg Anno 1701-l játszottam mostanáig de abba hagytam mert, túlságosan is mínuszba lettem és most nincs hozzá türelmem, hogy egyenlítsek..... Megyek is ki az erkélyre, kicsit meglessem a virágokat és meg locsolom őket....

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.