2009. augusztus 19., szerda

:$

kódos képek
Kaptam egy angyalt Tinától köszönöm neked ari vagy ....:)


Ma neki álltam és meg csinálom, azt is amit elkezdtem.... majd megmutatom ha kész lesz.. Peti ma kiment Biára, hát tegnap este jó kis esténk volt az biztos...68 perc telefonálás, és hosszú órák aggódása, hogy haza -e ér, és... na mindegy . Ma ma van.... és kaptam egy angyalt IS!!!!!Egy biztos az én életem tele van aggodalommal és szabályokkal,én mindenkit féltek és aggódom mindenkiért...
Van aki értem is aggódik egyáltalán???,, hmm...

2 megjegyzés:

tinacska írta...

Ne viccelj már,csak a húgom vagy még jó,hogy aggodom érted.Sőt,még szeretlek is!!!

Rékamanó írta...

Köszönöm neked Tina....

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.