2009. augusztus 9., vasárnap

Vasárnap....

Tegnap este jött haza Peti kb: 9 óra volt....de jót horgászott legalább, ő lett a nagy ho-ho-hooo :D:

ááá.....
Ma is 5 órakor keltem fel, de most nem igazán akartam kibújni a takaró alól muszáj pedig.....Peti ma is ment Biára és indul a busz. :) Nagy nehezen de kimentem a konyhába, és csináltam kv-t és bevittem Petinek, felkelt és jöttünk meg nézni mikor is indul a busz. Azután lementünk és ő ment is a buszhoz, mi meg Boncával el mentünk sétálni és volt egy kis kalandunk is. Találkoztunk egy ismeretlen kutyával, de nem volt semmi baj a kutya barátságosan fogadta Bonnit és játszottak kicsit....:) Feljöttünk és letekertem 5km-t és utána reggeli és aztán felhívtam Anikót is.:) Most meg rendet rakok és mosok, mert már azt is kell, és ami a legfontosabb apportíroztatom Bonnit. :P Ráfér a kis asszonyra ám.......:))

Délután:
Bonnival már apportíroztam, és ki is fésültem de épp néztem kéne neki egy kis kozmetika már, csináltam neki csini frizurát is.:)
Nem rég voltam lent,Bonnival és ahogy kiértünk az ajtóm hallottam hogy valahol csörög a telefon, és az a hagyományos csöngés volt.Hát mint kiderült valaki a telefon fülkét hívta fel....a csörgés egy idő után abba maradt gondolom megunták. Vajon ki volt olyan kedves és ezt a számot adta meg valakinek....
A sétának hamar vége lett, mert jött 3 kislány és zörögtek és visongtak és ezt Bon nem szereti, na nem volt mit tenni jöttünk is fel., Most itt ülök és gondoltam ezt leírom nektek...:)

2 megjegyzés:

tinacska írta...

Szia Réka!
Egyszer egy pasinak akit leakaortam rázni én is egy fülkeszámot adtam meg.Bejött.
Puszika

Rékamanó írta...

Nem mondod??

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.