2009. augusztus 14., péntek

Pókok

Tegnap délután, kint voltam az erkélyen és egyszer csak azt veszem észre hogy, valami ugrál a kezemen ááááá.Apró pók,volt az akárhogy is nem tartok tőle,de most kirázott hideg,pedig én....na jó félek is meg nem is tőlük. :$ De inkább ne lássam őket az a legjobb,ez a pók meg egyszerűen nem akarta az igazat és ragaszkodód hozzám.:(Peti jött és leszedte a kezemről,olyan kicsi volt pedig de folyton ugrált ha közelítettem felé.

Tegnap még sokat is sétáltam, Boncával és találkoztunk is egy kutyával aki udvarolt is neki.:)Aztán délutáni pihi is volt majdnem el is aludtam.Nálunk esik az eső, és szürke minden...ez a nem szeretem idő mert hétvégén meg jön a meleg megint és az Rékának nem jóóó. Most is nyom a szívem, megyek is és veszek be nyugtatott és lefekszek hátha most el is tudok aludni..:))

2 megjegyzés:

cinci írta...

Itt is esett az eső,de most nagyon jó idő van...süt a nap...

A póktól Én is írtózom,ha véletlenül találok egyet, papírral fogom meg és ki dobom,...na nem papírral együtt:)

Rékamanó írta...

Szia Cinci:)
Nálunk még most is rossz idő van hűvös lett...remélem a palántáim megmaradnak.:$Igen mindenki fél(irtózik), valamitől.:(

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.