2009. augusztus 18., kedd

Bonnie

Reggel megint 5-kor ébredtem,hát kimentem és főztem kv-t közben meg elkezdtem rendet rakni azaz elpakolni,mert amúgy rend van csak......Bonnie mindig szét pakolja a játékait és még nem tanítottam meg neki, hogy elpakoljon maga után.Meg gyorsan el mosogattam,miután mindennel kész voltam és már-már 7-óra volt felkeltettem Petit is,miután magához tért és lefürdőt lementünk én Boncával sétálni Ő pedig az auchanba, mert ma is megy Pestre a Tibihez....:))Miután haza ért a boltból,ittunk még egy kv-t és utána indult is a buszhoz... Én meg most gyorsan levégom Bonca szőrét és megfürdetem...
Aztán felrakom nektek a munkámat...:P
Délután:
Nem rég jöttünk fel Boncával a sétából, és találkoztam egy kóbor kutyával de nem is vette figyelembe Bonnit csak nézték egymást..

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.