2009. augusztus 11., kedd

:)))

Tegnap kint voltunk Bián megint csak meglepi volt, azaz lett volna ha út közbe nem jön a telefon anyutól és megkellet neki mondani.Mert már mondta volna, hogy itt és itt nézünk szét mert tönkre ment a töltője....De ha már úton vagyunk akkor menjünk ki,a töltő rá ér még egy napot.:))
Mikor megérkeztünk anyu mondta nem sokára megmutatja az ő Bettináit és a törpe bársonyvirágot amit nekem adott, de előbb ittunk egy kv-t a fiúk kimentek a méhekhez hát persze de most nem azért mentünk csak úgy halkan megjegyzem.Mi meg anyámmal .kimentünk kertbe és megmutatta a virágokat és még morogtam is mert nem vittem ki a telefont,hogy csináljak képet. :(
Délután indultunk is a buszunk és azt elkel hogy érjük Anyu ment úgyis be a faluba azaz bocs már város hát bevitettük magunkat a buszhoz....

MA:
Reggel csörög az óra 5 órakor... áááá
Kis pihenő amíg magamhoz tértem és hallom,hogy esik kint az eső kimentem a konyhába és csináltam kv-t. Menten és felkeltettem Petit és mondtam neki, hogy esik és hogy kicsit várok amíg elcsendesedik és leszaladok Boncával.
...........vártam kicsit és gyorsan irány lefelé,de..... ahogy kiértünk PONT akkor kezdet el megint szakadni, és Boncáról tudni kell neki nem mindegy hová pisil. ELÁZTAM!!!!

Majd elfelejtettem pont ma 8/hónapos a kicsi Anna!:D és már 1/hónapja jár a baba jár és nagyot kacag amikor is !!! csúcs!!!Amikor kint voltunk elkezded pityeregni én mondtam neki fájt , rám nézet és megvonta, a vállát és volt egy kis nevetés is... :D:

2 megjegyzés:

tinacska írta...

nálunk is esik,de én nem is bánom.

Rékamanó írta...

Igen jó hogy kicsit eset de.....nem szeretem azt az időt :)

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.